Dildo Single & Dildo Set

ALAT KEMALUAN PALSU LELAKI@DILDO

Produk ini sesuai untuk wanita dan juga lelaki gay, nyah dan yang berkaitan. Produk sebegini turut mendapat permintaan tinggi di pasaran. Ada segelintir sanggup perhabis duit ke negara jiran untuk memilikinya. Sekarang tidak lagi anda boleh memiliknya tanpa perlu bersusah payah berbelanja banyak. Set dildo yang di dalamnya terdapat 6 batang dan 2 vibrator..batang diperbuat deripada rubber dan terdapat pelbagai saiz dan bentuk.Lubricant ataupun pelincir juga disertakan.

Dildo pelbagai saiz mengikut kehendak anda

Dildo pelbagai saiz mengikut kehendak anda

 
set-dildo-3
 
HARGA SET DILDO: RM 255.00 sahajaset-dildo-2
dildo-vibrator-2
GAMBAR SET DILDO VIBRATOR
dildo-vibrator-3
Produk ini juga yang terhangat di pasaran. Kepada isteri yang sering berjauhan dengan suami. Atau siapa sahaja yang ingin kelainan boleh menikmati vibrator ini.
dildo-vibrator
Dildo single ini pula boleh vibrate..with vibration…ada vibrator sekali..rubber type..lembut, dan panjang 8 inci..ada warna hitam dan putih seperti dalam gambar.Tempahlah sekarang sementara stok masih ada.
HARGA DILDO SINGLE:
RM190.00 sahaja
Untuk memiliki produk ini mudah sahaja. Untuk kawasan Lembah Kelang penghantaran adalah secara C.O.D (Cash Upon Delivery).  Untuk pos pula sila nyatakan alamat penuh serta no telefon anda dan email kepada kami di kazar4u@gmail.com. Setelah puas hati dengan urusan transaksi anda boleh bank in ke akaun CIMB  124900 91123 523.
 

 

 

~ oleh pleasuredorm di Mac 16, 2009.

27 Respons to “Dildo Single & Dildo Set”

  1. camne nak beli nih?

  2. macam mana nak beli set dildo dan berapa harganya? contact saya di hamrilekir@hotmail.com. Saya berharap sangat nak dapatkan set ini. tq.

  3. macam mana nak beli set dildo dan berapa harganya? contact saya di hamrilekir@hotmail.com atau 0178102864. Saya berharap sangat nak dapatkan set ini. tq.

  4. macam mana saya nak dapatkan

  5. nak beli camne,harga baper..

  6. send kat dinho_8700@yahoo.com

  7. nak order camne

  8. MACAM MANA NAK DAPATKAN SET DILDO VIBRATOR
    HARGA BERAPA

  9. sila bagi quotation..
    kalu outstation, luar kl
    camana?

  10. sooo

  11. macam mana cara nak buat tempahan

  12. nak tahu saja

  13. macam mana saya nak dapat kan satu set…boleh bagi no fon senang untuk berhubung…dan boleh carikan dildo yg paling besar sekali dan lagi satu seluar dalam untuk perempuan yg ader batang palsu yg selalu lesbian pakai kalau ader email pd saya jwpan ahpek_shell@yahoo.com.my

  14. kalu nk jadi seler u al xleh ke?sbb kt kwsn aku rmai org nk,aku boleh tlg jual..

  15. berape rege???ble email balik x plss…

  16. sy berminat nk beli,bape harga?plz email me suraya_hani85@yahoo.com

  17. ros kalau u nk daptkn dildo i blh ognise.. u blh email kt i ery_e785@yahoo.com n sms 0139610044.. pda spa2 pn blh

  18. blh bg lbih detail tentang dildo..mcm mane nk tempah..??

  19. Para pelanggan yang dihormati.. Anda boleh email saya di kazar4u@gmail.com

  20. saya berminat camne nak beli deanzack@gmail.com

  21. aku dah beli dah, mula aku masukkan dalam pantat bini aku lepas tu dia dah syok dia tolak tangan aku, lambat katanya dia pun melancap laju-laju sampai klimak aku tanya best tak memang best, pas tu aku pun konkek kali kedua dan konek aku yang tak berapa panjang ni best betul

  22. i want to buy.. please leave ur msg at my email

  23. Wa minat plz contact me

  24. dildo tu butuh artificial yoo

  25. sesapa yg berminat nk dapatkan dildo ni sila email tgazri@yahoo.com
    area pantai timur . . .

  26. mcm mne mau beli

Tinggalkan Jawapan

 
Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

